tel: 503 998 926
e-mail: sklepextraposciel@gmail.com

0
0,00 zł
placeholder="znajdź produkt...">

ZWROT/REKLAMACJA

W Y M I A N A  / Z W R O T


 

Na wymianę/zwrot towaru masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

  1. Zwracany/wymieniany towar musi być nowy, nieużywany i w oryginalnym opakowaniu producenta.
  2. Do przesyłki dołączony jest "Formularz wymiany/zwrotu" – prosimy o jego wypełnienie. Jeżeli nie posiadasz formularza, możesz go pobrać z naszej strony (format PDF).
  3. Zwracany/wymieniany towar wraz z formularzem i paragonem (lub fakturą) odeślij na adres:

Sklep Extra Pościel 

Ul. Tybla 10

26-600 Radom

  1. Po otrzymaniu przez nas przesyłki - możliwie najszybciej zwrócimy Ci pieniądze (maksymalnie 3 dni) lub wyślemy wybrany  przez Ciebie produkt.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


R E K L A M A C J A

  1. Pobierz formularz reklamacyjny (format PDF) i dokładnie wypełnij. Reklamacja bez załączonego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem niestety nie może zostać przyjęta.
  2. Zapakuj produkty wraz z formularzem i paragonem (lub fakturą) i odeślij na adres:

Sklep Extra Pościel 

Ul. Tybla 10

26-600 Radom

  1. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
  2. W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.
  3.  Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


UWAGA!


 

Nie zapomnij dołączyć do przesyłki dowodu zakupu  ( paragon lub faktura VAT ).

Przed odesłaniem do nas towarów w celu zwrotu/wymiany lub reklamacji można dokonać  uprzedniej konsultacji emailowej lub telefonicznej.

Nie przyjmujemy  przesyłek "za pobraniem" lub usługą „e-przesyłka”.

Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia - polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka priorytetowa".

Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.