ZWROT/REKLAMACJA
W Y M I A N A / Z W R O T
Na wymianę/zwrot towaru masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
- Zwracany/wymieniany towar musi być nowy, nieużywany i w oryginalnym opakowaniu producenta.
- Do przesyłki dołączony jest "Formularz wymiany/zwrotu" – prosimy o jego wypełnienie. Jeżeli nie posiadasz formularza, możesz go pobrać z naszej strony (format PDF).
- Zwracany/wymieniany towar wraz z formularzem i paragonem (lub fakturą) odeślij na adres:
Sklep Extra Pościel
Ul. Tybla 10
26-600 Radom
- Po otrzymaniu przez nas przesyłki - możliwie najszybciej zwrócimy Ci pieniądze (maksymalnie 3 dni) lub wyślemy wybrany przez Ciebie produkt.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
R E K L A M A C J A
- Pobierz formularz reklamacyjny (format PDF) i dokładnie wypełnij. Reklamacja bez załączonego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem niestety nie może zostać przyjęta.
- Zapakuj produkty wraz z formularzem i paragonem (lub fakturą) i odeślij na adres:
Sklep Extra Pościel
Ul. Tybla 10
26-600 Radom
- Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.
- Reklamacje
dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają
z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w
barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
UWAGA!
Nie zapomnij dołączyć do przesyłki dowodu zakupu ( paragon lub faktura VAT ).
Przed odesłaniem do nas towarów w celu zwrotu/wymiany lub reklamacji można dokonać uprzedniej konsultacji emailowej lub telefonicznej.
Nie przyjmujemy przesyłek "za pobraniem" lub usługą „e-przesyłka”.
Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia - polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka priorytetowa".
Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.